Kwaliteit

In december 2013 hebben we een onderzoek gedaan onder onze patiënten naar hun tevredenheid over het duizeligheidscentrum. We wilden graag weten hoe onze patiënten denken over de kwaliteit van zorg en over de geboden dienstverlening.

Uit het onderzoek bleek dat patiënten zeer tevreden zijn over de dienstverlening van het Apeldoorns Duizeligheidscentrum en geven ons gemiddeld een 8,4 als rapportcijfer. De dienstverlening is volgens onze patiënten vriendelijk, snel en gastvrij. Onze patiënten voelen zich gehoord en serieus genomen.

In de open antwoorden gaven patiënten de volgende zaken aan:

"Verrast door ontvangst, soepele procedure, deskundigheid en directe behandeling van een duizeligheidsklacht. En dan ook nog een lunch. Chapeau!"

"Ik voel mij serieus genomen, kon snel terecht, de doorlooptijd tussen verschillende onderzoeken was vlot en personeel is aardig en geduldig."

"Prima initiatief, alle onderzoeken op 1 dag, twee artsen die bij het eindgesprek aanwezig zijn. Geen minpunt gezien/te melden."

 

Lees ook het interview met één van onze patiënten in ons huis-aan-huismagazine


 

 

Contact of afspraak?

Contactinformatie

Deze site gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke ervaring geven.

Strict noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om over de site te navigeren, of om te voorzien in door u aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van uw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker toegesneden reclame en andere informatie te tonen.

Meer weten...