Kwaliteit
In december 2013 hebben we een onderzoek gedaan onder onze patiënten naar hun tevredenheid over het duizeligheidscentrum. We wilden graag weten hoe onze patiënten denken over de kwaliteit van zorg en over de geboden dienstverlening.
Uit het onderzoek bleek dat patiënten zeer tevreden zijn over de dienstverlening van het Apeldoorns Duizeligheidscentrum en geven ons gemiddeld een 8,4 als rapportcijfer. De dienstverlening is volgens onze patiënten vriendelijk, snel en gastvrij. Onze patiënten voelen zich gehoord en serieus genomen.
In de open antwoorden gaven patiënten de volgende zaken aan:
"Verrast door ontvangst, soepele procedure, deskundigheid en directe behandeling van een duizeligheidsklacht. En dan ook nog een lunch. Chapeau!"
"Ik voel mij serieus genomen, kon snel terecht, de doorlooptijd tussen verschillende onderzoeken was vlot en personeel is aardig en geduldig."
"Prima initiatief, alle onderzoeken op 1 dag, twee artsen die bij het eindgesprek aanwezig zijn. Geen minpunt gezien/te melden."
Lees ook het interview met één van onze patiënten in ons huis-aan-huismagazine